Методичні посиденьки Весна2024

В середу 06.03.2024р. відбулася  2 частина засідання педагогічної ради .

    Директорка Сомик Наталія Петрівна розпочала роботу із традиційного нагородження ювілярів нашої шкільної родини.

Інтеграція наук це – вимога часу, єдність, гармонія, творчість, системність,майстерність педагога .Ці критерії чітко простежуються у викладанні предмета STEM.

       Сучасне суспільство шаленими темпами розвиває технологічну складову господарства і потреба у спеціалістах технічних галузей постійно зростає, тому впровадження у навчальний процес STEM уроків є актуальним та потрібним.

     Вчителька Кобрин І.М. виступила із аналізом Інтеграції природничих наук, інформатики, математики, технології як особлива форма наскрізного STEM навчання та вивчення науково-технічних концепцій у контексті реального життя.

    Команда вчителів :Кобрин І.М,Горбулько Р.С, Каніцька Г.Є.,Люта М.Я.,Забитівська Н.Б.,Бобеляк М.А., Супрун О.О. успішно розробили низку модулів – проєктів і працюють на уроках стем над їх реалізацією з учнями 5-Б та 6-Б класів ліцею. Учні мають можливість презентувати свою творчість, талант, самостійно орієнтуватися навіть у складних ситуаціях не чекаючи сторонньої допомоги. використовуючи підручні засоби створюють моделі, машини, будинки, картини тощо.

       Горошко Наталія Богданівна, заступниця директорки з навчально-виховної роботи, виступила із аналізом анкетування вчителів, учнів та батьків щодо організації освітнього процесу в закладі.

       Фурда Марія Ярославівна, заступниця директорки з навчально-виховної роботи, ознайомила присутніх із результатами України в PISA -міжнародного дослідження якості освіти, спрямованого на оцінювання здатності 15-річного учнівства застосовувати знання й уміння з читання, математики та природничо-наукових дисциплін у реальних життєвих контекстах. Провела аналіз відвідування у закладі.

      Сомик Н.П.наголосила на важливості системного характеру здійснення національно-патріотичного виховання в закладі,продовженню вивчення спадщини відомих українців як важливого підґрунтя до виховання громадянської свідомості, любові до Батьківщини,взаємодії родини і Ліцею. Потрібно долучати учнів до активної громадської діяльності як запоруки формування та розвитку свідомого громадянина країни.

        Крім того, у всіх ОС відбулися засідання, де обговорили різнобічні питання, зокрема про аналіз досвіду роботи вчителів, що атестуються.

Оцінювання дітей з особливими освітніми потребами  – важлива  складова навчальної діяльності у роботі вчителів початкових класів НУШ . Пикулицька З. С., яка працює асистентом вчителя  у класі з інклюзивним навчанням,  провела для педагогів надзвичайно цікаве практичне заняття з елементами тренінгу . Кожен з присутніх мав змогу долучитись до вироблення критеріїв формувального оцінювання дітей з ООП.

    Продуктивно та цікаво відбулося методичне об’єднання психологічної служби з асистентами вчителів 05.03.2024р. Учасники обговорювали моніторинг успішності дітей з особливими освітніми потребами, розглядали важливі питання щодо документації асистента вчителя та особливості роботи з індивідуальною програмою розвитку.

Практичний психолог Коцюбинська Л. надала рекомендації новоприбулим працівникам щодо написання та коригування індивідуальної програми розвитку дитини з ООП.

По завершенню відбулося обговорення методів та форм  роботи асистентів вчителя в інклюзивному класі та обмін власним досвідом.

      ОС вчителів трудового навчання відкоректували заходи , майстер – класи на 4 чверть;поговорили про оцінювання учнів 5-6 кл. 7, 8 10 кл та 9, 11 класів;проаналізували онлайн – зустріч  учителів спільноти та авторки підручника Технології 7 кл НУШ Ходзицької, про продовження та важливість співпраці з училищами.

       Спільнота вчителів естетичного циклу обговорили нові положення до конкурсів та про участь учнів закладу у них.

      ОС вчителів математики ознайомилася з підсумками предметного тижня, говорили про Конкурс підручників для 7 класу , участь учнів у предметних конкурсах у ІІ семестрі, про НМТ.

Також обговорили проблемні питання переходу до середньої школи, поділились досвідом впровадження нових підходів до оцінювання, про методи і форми впровадження НУШ у 7 класі.

     Вчителі української мови та зарубіжної літератури складали план заходів Шевченківських днів, ділилися досвідом, різними цікавинками для проведення уроків тощо.

    Спільнота вчителів англійської мови підвели підсумки роботи за січень – лютий, поговорили про підготовку до НМТ.

Всі заходи пройшли конструктивно, злагоджено, змістовно, на належному методичному рівні.

Окреслили напрямки роботи колективу ліцею та розвитку освітньої діяльності на перспективу.

Авторка допису  Каніцька Г.Є.

There are no comments

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *