Якою вона повинна бути? Школа має навчати розуміти себе та інших, навколишній світ, критично мислити, працювати в команді, бути відданим родині, друзям, громаді, державі. І все це через застосування здобутих акедемічних знань. Школа має навчити дитину бути успішною в житті. Саме тому дуже важливо звертати увагу не тільки на розумовий інтелект, а й соціально-емоційний. Колектив […]
‘НУШ’
Мистецькі проекти


В рамках НУШ вчитель муз.мистецтва Школик В.С. та класоводи Стельмах З.І., Кундрат О.І, Місько Л.А., Костецька О.І., Коваль Н.І використовують інтерактивні методи навчання, а саме участь у мистецьких проектах: Музична казка «Неслухняне кошеня» Музична казка «Вовк і семеро козенят» Мюзикл «Снігова королева» Мюзикл «Пригоди рукавички»
Інтерактивна граматична гра «Знайди особу»


Учні розкладають ложечки, на яких написані особи, у стаканчики з дієсловами. Таким чином ця інтерактивна гра допомагає учням НУШ закріпити вміння вживати різні дієслова з певними особами.
Англійська мова


На уроках англійської мови використовуються різні форми і методи роботи, а саме : метод монологічного і діалогічного мовлення у ранковому колі, де учні ставлять запитання один одному, вивчають пісні та римівки англійською мовою.
Ранкові зустрічі


Практика ранкових зустрічей сприяє створенню у класі позитивного настрою та позитивної поведінки. Кожна ранкова зустріч дає можливість навчати дітей взаємної поваги та позитивного ставлення одне до одного, сприяє формуванню цілісного колективу.