Інклюзивний підхід як основа освіти для всіх дітей

      У п’ятницю, 2 червня, відбулось засідання асистентів вчителів.

     В ході зустрічі асистенти Ліцею «Гроно» працюючи над реалізацією проєкту «Суспільству потрібна кожна дитина» обговорювали наступну тему: Інклюзивний підхід як основа освіти для всіх дітей.

     Інклюзія – це перший крок до того, щоб дитина з особливими потребами могла стати частиною соціуму. Інклюзія – це не науковий термін, яким послуговуються для вирішення абстрактних проблем. Це узагальнення долі тисяч дітей з особливими можливостями, які хочуть жити простим звичайним життям, хочуть бути сприйнятими такими, якими вони є.

     По завершенню засідання  розглянули «Емоційні картки»,  за допомогою яких можна чудово розвинути «емоційний інтелект» дитини:

  • здатність розпізнавати емоції свої та інших людей;
  • вміння використовувати емоції для вирішення поставлених завдань;
  • здатність регулювати емоційні стани та управляти ними;
  • розуміння причин і наслідків емоцій та їхнього впливу на життя.

Автор : Чемерис О.І.

There are no comments

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *