Творчі спільноти Stem та ‘Робототехніка’
STEM – розшифровується як:
S – science (наука)
T – technology (технології)
Е – engineering (інженерія)
М – mathematics (математика)
STEM-освіта – це спеціалізований освітній напрямок, головний акцент у якому зроблено на вивченні точних та природничих наук, із додаванням потужного інноваційного та технологічного компонентів. Цілком справедливо казати, що STEM – це найкраще освітнє рішення для сучасних фахівців у галузі техніки та технологій.
Базою для STEM-освіти вступають наукові методи, математичне моделювання, інженерний дизайн та інноваційне мислення. Може здатися, що йдеться про освіту, призначену винятково для підготовки майбутніх IT-фахівців, і частково це буде правдою. Втім, STEM-освіта є ширшою, адже поєднує точні науки з креативним підходом і сприяє розвитку обох сторін в особистості учнів.
Серед компетенцій НУШ, що перетинаються із цілями STEM:
- Розвиток логічного та математичного мислення;
- Розуміння природи та технологій із позиції точних наук;
- Освіченість в інформаційно-комунікаційних технологіях, уміння їх використовувати;
- Здатність креативно мислити та виражати творчі здібності.
Однією з засадничих задач STEM-освіти є навчити школярів системного мислення. Серед STEM-вправ часто можна знайти завдання, що охоплюють одразу багато сфер, як от побудування теплиці чи проєктування роботи світлофорів на перехресті. Поєднуючи різні науки та погляди на реальність, STEM-освіта вчить дітей жити у світі, що стрімко розвивається; легко і швидко адаптуватись до новітніх технологій і трендів.
Наш перший проект