Української мови та літератури, зарубіжної літератури

 

 

 

 

 

 

 

 

Мені без книг не навчитися, знань не дістати, 

Тільки книжки мені допоможуть людиною стати. 

(М. Гафурі)

 

 

 Освітянська спільнота учителів української мови, літератури та зарубіжної літератури працює над інноваційними технологіями на уроках, плідно готує учнів до предметних олімпіад, розвиває творчі здібності дітей. Учні є призерами щорічного конкурсу ім. П. Яцика, олімпіади з української мови та літератури, конкурсу ім. Т. Г. Шевченка тощо. Здобувачі освіти  виборюють призові місця як на міських, так і на обласних рівнях.

Щороку відбуваються такі конкурси:

Міжнародний конкурс з української мови  імені Петра Яцика

 

Метою Конкурсу  є  сприяння  утвердженню  статусу української мови як державної,  піднесення її престижу,  виховання у  молодого покоління українців поваги до мови свого народу.

Завдання Конкурсу:
– підняття престижу української мови в Україні та за її межами;
– підвищення рівня знань з української мови;
– виховання у молодого покоління українців любові до мови свого народу, усвідомлення того, що українська мова є генетичним кодом української нації;
– формування в молодої людини почуття патріотизму, потреби особистої причетності до процесів утвердження і розвитку української мови;
– привернення уваги громадськості та органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування до розв’язання проблем функціонування державної мови в Україні.

    Засновниками  Конкурсу  є  Ліга  українських  меценатів, Міністерство освіти і науки України.

 

У Конкурсі можуть  брати  участь  учні  3-11(12)  класів загальноосвітніх навчальних закладів, професійно-технічних училищ, студенти вищих навчальних закладів I-IV  рівнів  акредитації  усіх форм  власності,  курсанти  вищих  військових  навчальних закладів Збройних Сил України,  ліцеїсти Київського військового ліцею імені Івана Богуна, закордонні українці. У Конкурсі можуть брати участь як українці, так і особи інших національностей, які знають українську мову, послуговуються нею і виявили особисте бажання взяти участь у ньому.

Конкурс проводиться як творче змагання учнівської молоді, яка має певний рівень знань з української мови не тільки в межах навчальної програми, а й виявляє знання мовних тонкощів, історії розвитку української мови, має філологічні здібності, а також демонструє творчий підхід до розв’язання мовних проблем.

Конкурс проводиться щороку з листопада по березень включно на добровільних засадах у навчальних закладах України незалежно від типу, форми власності та підпорядкування.

На всіх етапах Конкурсу перевіряється писемне та усне мовлення. В усному конкурсі виявляється рівень володіння українською мовою учасників Конкурсу, сфера спілкування нею та усвідомлення її національного і державотворчого значення.

Переможцям Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, які продовжують подальшу освіту в закладах освіти України призначаються щомісячні іменні стипендії Президента України на календарний рік, починаючи з 1 вересня поточного року.

 

Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

Мета конкурсу – вшанування творчої спадщини Тараса Григоровича Шевченка,  виявлення  творчо  обдарованої  молоді,   розвитку   її потенціалу,  виховання  у  молодого  покоління  поваги  до  мови і традицій свого народу, підвищення рівня мовної освіти в Україні.

Конкурс проводиться щороку з 1 жовтня до 10 березня.

У Конкурсі беруть участь учні 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, ліцеїсти військових ліцеїв, учні професійно-технічних навчальних закладів, студенти і курсанти вищих навчальних закладів I-IV рівня акредитації усіх форм власності, учнівська та студентська молодь з числа українців, які проживають за межами України.

“Кращий знавець рідної мови”

 

Міжнародна гра із зарубіжної літератури “Sunflower”

Мета конкурсу – активне долучення учнівського загалу до найвищих досягнень світової літератури і культури, загальнолюдських і національних духовних цінностей, виховання естетичного смаку, високої читацької і загальної культури, вироблення імунітету проти низькопробних явищ масової культури, формування навичок аналізу літературного матеріалу, а також допомога учням в опрацюванні методик роботи із тестовими формами контролю навчальних досягнень.

 

 

.

.

.
.
.
.
.
.