Методична мозаїка “Особливості роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями”

     Основне завдання навчання дітей з інтелектуальними порушеннями – домогтися того, щоб ставши дорослими вони могли самостійно себе обслуговувати, виконувати в побуті і по можливості на виробництві спеціальні нескладні трудові операції, орієнтуватись в навколишньому середовищі. Лише в процесі практичних занять можна формувати у дітей мовлення, коригувати недоліки їхнього мислення, формувати емоційно-позитивні якості особистості. Для цих дітей потрібно організовувати заняття з предметно-практичної діяльності, які мають бути спрямовані на корекцію їхнього сенсорного, моторного та розумового розвитку під час практичної діяльності з конкретними предметами, при виконанні ігрових, конструкторських завдань, у продуктивній діяльності, яка спрямовується вчителем.

     У середу, 15 березня Пикулицька Зоряна, асиситент вчителя у 2-Г класі провела практичне заняття для асистентів та показала методичні розробки для роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Асистенти працювали над виконанням завдань з використанням адаптивних технологій, опорних навчальних схем та у супроводі пояснень Пикулицької З.С.

Автор : Пикулицька З.С.

 корекційні вправи та ігри

There are no comments

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *