Практичне заняття у формі рольової гри “Суд над домашнім завданням”

На уроці “Права дитини в документах ООН”  завжди весело й цікаво. А знаєте чому?

В 3-в гімназійному класі учителем правознавства Камінською Діаною Богданівною була проведена рольова гра “Суд над домашнім завданням”. Учні мали можливість спробувати себе в таких дорослих ролях як позивач – мати учениці, яка виступала проти домашнього завдання; відповідач – батько учня, який за будь-які завдання додому; представники сторони обвинувачення та захисту, а також їхні помічники, і звичайно куди ж без свідків.

Адвокати обох сторін разом зі своїми помічниками відстоювали свою позицію під час судового засідання в суді та пропонували врегулювання конфлікту шляхом досягнення консенсусу.

Свідки мали можливість висловити свою думку щодо обставин справи у вигляді голосування, а також ознайомились з висловами відомих філософів та українських громадських діячів.

Суд частково задовільнив сторону захисту – домашнє завдання в учнів 3-в гімназійного класу залишається.

Однак суд також погодився зі стороною обвинувачення – домашнє завдання слід задавати у меншому обсязі.

Підготовка дітей справді була на високому рівні, що можете спостерігати у відеоматеріалі.

Велика подяка класному керівнику класу Білинській Ользі Степанівній та батькам учнів за впевненість, вміння висловлювати свою позицію, себе подати та таку хорошу підготовку до заняття.

There are no comments

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *