Тиждень природничих наук

Тиждень природничих наук  ( 24.11- 2.12) був організований та проведений з метою формування природничої компетентності, підвищення інтересу учнів до природничих дисциплін , залучення їх в самостійну творчу діяльність.

На виставці “Життя для науки і України”( підготували учитель Сигляник О.І. та  учні 8-А кл.) діти дізналися більше не лише про науковий внесок українських вчених- фізиків, а й звернули увагу на патріотичні  почуття науковців до України.

Учні 8-А і 8-Б класів стали учасниками  навчально-практичного заняття : “Мінна безпека і надання першої домедичноі допомоги”(провели  військові фахівці Національної Академії сухопутних військ,  учитель Кобрин І.М). Діти  ознайомились з будовою та принципами дії різного виду  мін, правилами поведінки при виявленні небезпечної знахідки  та навіть побачили міни в дії.

Використовуючи  елементи критичного мислення, вивчали  коливальний рух  учні 7-А класу  з учителем  Вовк Н.О.  На уроці було використано прийоми та методи: взаємоперевірки, «Синтез думок», «Вірю – не вірю»,  групова технологія з елементами критичного читання тексту і розв’язування задач,  проблемно – пошуковий метод.

Цікавим  та насиченим був  підсумковий урок з теми “Вуглеводні” (Ковальова Н. С. , 10-Б кл.). Учні виконували різні вправи – кластер, “Третій зайвий”, читання з маркуванням, аукціон ідей, інтерактивні вправи на мультиборді, створювали хімічні меми.

Позитивні емоції та гарний настрій панували на уроці у 5-В класі  «Коли спілкування приносить задоволення?» (інтегрований  курс «Здоров’я, безпека та добробут», учитель Горбулько Р.С.).Діти пригадали, які бувають емоції, як настрій впливає на діяльність людини; училися ефективно спілкуватися, у парах моделювали ситуації , створювали хмаринку слів,  складали правила поведінки у класі.

Гончар Н.С. провела  урок “Вдих-видих” у 8-В класі. Щоб зрозуміти механізм дихальних рухів,  проводили самоспостереження, працювали з проблемними питаннями, складали схеми. Також навчились дихальних методів самозаспокоєння при стресах та як врятувати людину при наскрізному пораненні грудної клітки.

Важливість та необхідність здорового харчування доводили учні 8-А кл. з учителем  Кузнєцовою Н.І. під час кейс-уроку “Ми – те, що ми їмо”.  Учасники  тематичних груп (  біологи,  нутриціологи, хіміки, літературна група) вирішували проблемні завдання, провели  дослід з ферментами, а найбільш творчі – виготовили моделі травної системи.

Завершили тиждень підсумковим засіданням кафедри, учителі обговорили проведені заходи. Працюємо над тим, щоб  навчання було якісним і цікавим!

 

There are no comments

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *