Тиждень природничих наук ( 24.11- 2.12) був організований та проведений з метою формування природничої компетентності, підвищення інтересу учнів до природничих дисциплін , залучення їх в самостійну творчу діяльність.
На виставці “Життя для науки і України”( підготували учитель Сигляник О.І. та учні 8-А кл.) діти дізналися більше не лише про науковий внесок українських вчених- фізиків, а й звернули увагу на патріотичні почуття науковців до України.
Учні 8-А і 8-Б класів стали учасниками навчально-практичного заняття : “Мінна безпека і надання першої домедичноі допомоги”(провели військові фахівці Національної Академії сухопутних військ, учитель Кобрин І.М). Діти ознайомились з будовою та принципами дії різного виду мін, правилами поведінки при виявленні небезпечної знахідки та навіть побачили міни в дії.
Використовуючи елементи критичного мислення, вивчали коливальний рух учні 7-А класу з учителем Вовк Н.О. На уроці було використано прийоми та методи: взаємоперевірки, «Синтез думок», «Вірю – не вірю», групова технологія з елементами критичного читання тексту і розв’язування задач, проблемно – пошуковий метод.
Цікавим та насиченим був підсумковий урок з теми “Вуглеводні” (Ковальова Н. С. , 10-Б кл.). Учні виконували різні вправи – кластер, “Третій зайвий”, читання з маркуванням, аукціон ідей, інтерактивні вправи на мультиборді, створювали хімічні меми.
Позитивні емоції та гарний настрій панували на уроці у 5-В класі «Коли спілкування приносить задоволення?» (інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут», учитель Горбулько Р.С.).Діти пригадали, які бувають емоції, як настрій впливає на діяльність людини; училися ефективно спілкуватися, у парах моделювали ситуації , створювали хмаринку слів, складали правила поведінки у класі.
Гончар Н.С. провела урок “Вдих-видих” у 8-В класі. Щоб зрозуміти механізм дихальних рухів, проводили самоспостереження, працювали з проблемними питаннями, складали схеми. Також навчились дихальних методів самозаспокоєння при стресах та як врятувати людину при наскрізному пораненні грудної клітки.
Важливість та необхідність здорового харчування доводили учні 8-А кл. з учителем Кузнєцовою Н.І. під час кейс-уроку “Ми – те, що ми їмо”. Учасники тематичних груп ( біологи, нутриціологи, хіміки, літературна група) вирішували проблемні завдання, провели дослід з ферментами, а найбільш творчі – виготовили моделі травної системи.
Завершили тиждень підсумковим засіданням кафедри, учителі обговорили проведені заходи. Працюємо над тим, щоб навчання було якісним і цікавим!
There are no comments