З метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, впровадження в практику роботи педагогічного колективу школи інноваційних систем та технологій, елементів особистісно-зорієнтованого навчання, поширення досвіду роботи досвідчених учителів, ознайомлення із системою роботи , педагогів ,що атестуються у період з 08.01.25 р. по 21.02.25 р. ліцеї працювала «Творча майстерня самореалізації педагога» в рамках фестивалю відкритих уроків/заходів .
Усі заплановані заходи були проведені на належному рівні.
Вчителі Горбулько Р.С.,Росса О.В., Рабчевська Г.І., Вовк Н.О.,Дякун Х.Р., Шуфрин Ю.,Місько Л., Гончар Н.С., Стельмах З.І.,Дьоміна О.В., Злонкевич Н.І. ,Люта М.Я., Машівська Г.М., Кравс І.Д., Олексюк О.М., Штогрин О.Л.відповідально поставилися до підготовки уроків, правильно визначали тип уроку та спланували його хід, структуру; добирали змістовний науковий, в т.ч. додатковий матеріал з різних джерел, значну кількість наочних, звукових, відео- та кіно матеріалів; виготовляли до уроків достатню кількість роздаткового матеріалу.
Басараб О.і Головенко Т.провели тренінгові заняття “Формування соціальних компетентностей учнів” ,” Розвиток когнітивної сфери: пам’яті, уваги, мислення”, «Інтерактивні методи навчання: інструменти для асистентів вчителів».Коломієць О.Л. провела бібліотечний урок «Чарівник з країни Сонячних Зайчиків».
На уроках учителі використовували як традиційні методи й форми роботи такі, як фронтальне опитування, бесіда, розповідь, робота з підручниками, таблицями, ілюстраціями, демонстрація, показ, практичні завдання – залежно від специфіки матеріалу, який засвоюється, так і інноваційні: «мозковий штурм», «асоціативний кущ», проблемна ситуація, робота в парах і у групах, взаємонавчання, дискусія, ситуаційно-рольові ігри, дослідження, тренінги, тощо. Як правило, всі ці форми і методи роботи під час проведення уроків чергувалися, вміло поєднувалися, що забезпечело успішне виконання завдань уроку: розвиваючих, дидактичних та виховних.
Варто також відзначити демократичний стиль спілкування і взаємин, атмосферу порозуміння між усіма учасниками навчально – виховного процесу – сприятливі умови для досягнення позитивних результатів у процесі навчання і виховання учнів.
Завершилась творча майстерня проведенням засідань методичних об’єднань, на яких педагогічні працівники обмінялись думками щодо використання інтерактивних методик та технологій, проведення нестандартних уроків та виховних заходів.
Авторка допису : Каніцька Г.Є.
There are no comments