Естетичне виховання
Кафедра працює спираючись на щорічні методичні рекомендації (методичні рекомендації МИСТЕЦТВО )
ПРОЄКТИ КАФЕДРИ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ
Навчальний заклад освіти ліцей “Гроно” характеризується власною позицію щодо розвитку освіти та мистецтва , як соціокультурний осередок здобувачів освіти
Однією з сучасних тенденцій, властивих цій моделі, є індивідуалізація, спрямована на створення творчої атмосфери процесу навчання, цікаве викладання матеріалу на сучасні теми стимулювання творчої активності та проявів самовираження в мистецькій діяльності.
Напрямок діяльності Необхідні умови для успішного забезпечення Заходи для створення умов
Забезпечення якісної вищої освіти на рівні освітніх стандартів Актуальне сучасні технічні засоби
- Розвиток мистецької галузі знань.
- Розвиток соціо-культурної діяльності здобувачів освіти
Європейський рівень надання освітніх послуг
2.1 Формування національно свідомого молодого покоління української нації на фольклорній спадщині .
2.2 Проведення творчих заходів із залученням учнів
2.3. Участь у всеукраїнських та міжнародних мистецьких проектах, фестивал
2.4. Створення щосезонного фестивалю «Світ мистецтвва дитини у Гроно”
2.7. Відвідування театрів, виставок, галерей, перформансів .
2.6. Проведення рейтингу кращих нагородження дипломами учнівських проектів.
Інноваційна освітня діяльність. Надання розвитку учнівському власних культурних проектів та організація їх презентації.
- Розробка положення про «Відкритий мистецький простір»
3.1. Презентування власних творчих робіт
3.2. Розробка системи фестивальних заходів з різних видів мистецтв.
3.4 Створення відеоролику «Ми закінчили ліцей «ГРОНО»».
- Культурний простір “ГРОНО” Створення власного культурного простору (галерея, театр, творчі майстерні і т.д.)
4.1 Створення власної інтерактивної галереї
4.2.Створення сучасних творчих майстерень за спеціальностями (3-d print, сучасна лабораторія дизайну, хореографії , лабораторії вокалу ( зали з різним технічним оснащенням), лабораторію-конструктор для сучасного образотворчого мистецтва і т.д.).
4.3.Створення власної інноваційної студії звукозапису.
4.4.Створення студії відео-продакшну майстерні аудіо-візуального мист з можливістю повноцінного виробництва контенту та його запуску в радіо ефір.
4.5.Створення власного театру-трансформеру для проведення вистав, конференцій тощо.