Естетичне виховання

Кафедра працює спираючись на щорічні методичні рекомендації (методичні рекомендації МИСТЕЦТВО )

 

ПРОЄКТИ КАФЕДРИ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ

Навчальний заклад освіти ліцей “Гроно” характеризується власною позицію щодо розвитку освіти та мистецтва , як соціокультурний осередок здобувачів освіти

Однією з сучасних тенденцій, властивих цій моделі, є індивідуалізація, спрямована на створення творчої атмосфери процесу навчання, цікаве викладання матеріалу на сучасні теми стимулювання творчої активності та проявів самовираження в мистецькій діяльності.

Напрямок діяльності Необхідні умови для успішного забезпечення Заходи для створення умов

Забезпечення якісної вищої освіти на рівні освітніх  стандартів Актуальне сучасні технічні засоби

  1. Розвиток мистецької галузі знань.
  2. Розвиток соціо-культурної діяльності здобувачів освіти

Європейський  рівень надання освітніх послуг

2.1 Формування національно свідомого молодого покоління української нації на фольклорній спадщині .

2.2 Проведення творчих заходів із залученням учнів

2.3. Участь у всеукраїнських та міжнародних мистецьких проектах, фестивал

2.4. Створення  щосезонного фестивалю «Світ мистецтвва дитини  у Гроно”

2.7. Відвідування театрів, виставок, галерей, перформансів .

2.6. Проведення рейтингу кращих нагородження  дипломами учнівських  проектів.

Інноваційна освітня діяльність. Надання розвитку учнівському  власних культурних проектів та організація їх презентації.

  1. Розробка положення про «Відкритий мистецький простір»

3.1. Презентування  власних творчих робіт

3.2. Розробка системи фестивальних заходів з різних видів мистецтв.

3.4 Створення відеоролику «Ми закінчили ліцей  «ГРОНО»».

  1. Культурний простір “ГРОНО” Створення власного культурного простору (галерея, театр, творчі майстерні і т.д.)

4.1 Створення власної інтерактивної галереї

4.2.Створення  сучасних творчих майстерень за спеціальностями (3-d print, сучасна лабораторія дизайну, хореографії , лабораторії вокалу ( зали з різним технічним оснащенням), лабораторію-конструктор для сучасного образотворчого мистецтва і т.д.).

4.3.Створення власної інноваційної студії звукозапису.

4.4.Створення  студії відео-продакшну майстерні аудіо-візуального мист з можливістю повноцінного виробництва контенту та його запуску в  радіо ефір.

4.5.Створення власного театру-трансформеру для проведення вистав, конференцій тощо.