Методична рада

2024-2025 н.р.

Наказ про організацію науково-методичної роботи з пед.працівниками Ліцею у 2024-2025 н.р.

План науково-методичної роботи на 2024-2025 н.р.

Програма 2024-2025

Освітні проєкти у 2024-2025 н.р.

Графік предметних тижнів та тематичних днів 2024-2025 н.р.

Наказ про організацію та проведення атестації педагогічних працівників 2024-2025 

Склад атестаційної комісії 2024-2025

Список педагогічних працівників Ліцею Гроно на атестацію 2024-2025

План-графік 2024-2025

Строки для подання документів педагогічними працівниками 2024-2025

Перелік документів, які обов’язково подаються педагогічними працівниками для проведення атестації 2024-2025

Орієнтовний план підвищення кваліфікації Ліцею Гроно ЛМР 2025

Перспективний план атестації

ПОЛОЖЕННЯ

про науково-методичну  раду Ліцею Гроно ЛМР

  1. Загальні положення

1.1. Науково-методична рада школи – це педагогічний колегіальний орган внутрішньошкільного управління.

1.2. Науково-методична рада створюється з метою вдосконалення змісту освіти та його навчально-методичного забезпечення.

1.3. Науково-методична рада у своїй діяльності керується законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними документами Міністерства освіти і науки, наказами управлінь освіти і науки всіх рівнів із питань навчально-виховної, методичної, експериментально-дослідницької та інноваційної діяльності закладу.

1.4. Робота ради здійснюється на підставі річного плану.

1.5. У своїй діяльності науково-методична рада підзвітна педагогічній  раді закладу.

1.6. Засідання методичної ради проводяться для потреби, але не рідше чотирьох разів на рік.

1.7. Функції науково-методичної ради:

  • створення й організація проблемних і творчих (постійних і тимчасових) груп та об’єднань педагогічних працівників;
  • координація всіх структурних підрозділів науково-методичної служби закладу;
  • підвищення професійної майстерності й стимулювання творчого пошуку педагогічних працівників;
  • науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесй;
  • удосконалення навчально-виховного процесу;
  • навчання педагогічних кадрів.

1.8. На розгляд науково- методичної ради виносяться актуальні питання здійснення навчально-виховного процесу в навчальному закладі.

1.9. З кожного питання науково-методична рада приймає рекомендації, які фіксуються в книзі протоколів.

 

Склад

науково-методичної ради Ліцею Гроно на 2024-2025 н.р.

  1. Сомик Н.П.-директорка Ліцею
  2. Фялковська О.Т..-заступниця директорки
  3. Козій І.С.- заступниця директорки
  4. Фурда М.Я.- заступниця директорки
  5. Горошко Н.Б.- заступниця директорки
  6. Каніцька Г.Є.- голова НМР
  7. Росса О.В.- керівниця освітянської спільноти вчителів української мови , літератури та зарубіжної літератури
  8. Бондаренко Н.Б.- керівниця освітянської спільноти вчителів суспільствознавчих дисциплін
  9. Люта М.Я. -керівниця освітянської спільноти вчителів математики
  10. Косюра Г.С.- керівниця освітянської спільноти вчителів англійської мови
  11. Злонкевич Н.І.- керівниця освітянської спільноти вчителів початкової школи
  12. Забитівська Н.Б- керівниця освітянської спільноти вчителів інформатики
  13. Падик Л.М.- керівниця освітянської спільноти вчителів трудового навчання і хр.етики
  14. Гончар Н.С. – керівниця освітянської спільноти вчителів природничих дисциплін
  15. Штогрин О.Я.- керівниця освітянської спільноти вчителів естетичного циклу
  16. Дьоміна О.В.- керівниця освітянської спільноти вчителів фізичної культури
  17. Білинська О.С. – секретар Комісії з визначення результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників
  18. Головенко Т.М.-керівниця освітянської спільноти вчителів інклюзивної освіти
  19. Стек І.І.-керівник освітянської спільноти «Генерація молодого вчителя»
  20. Басараб О.- голова профспілкового комітету

Завдання та напрями діяльності науково-методичної ради

на 2024-2025 н.р.

2.1. Науково-методична рада створюється для розв’язання таких завдань:

  • діагностики науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
  • упровадження в практику роботи ефективних методів навчання та прогресивних технологій;
  • організації роботи з підвищення кваліфікації вчителів та впровадження інноваційного педагогічного досвіду;
  • забезпечення науково-методичного супроводу навчальних програм;
  • вивчення психолого-педагогічних проблем навчання та виховання учнів школи;
  • організації в закладі пошукової, дослідницької, експериментальної роботи, спрямованої на розвиток кожного учасника навчального процесу;
  • розроблення та організації заходів з метою узагальнення та поширення передового педагоігчного досвіду творчих учителів школи;
  • організації творчого діалогу з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом та передовими технологіями навчання;
  • розроблення авторських програм, апробації навчально-методичної літератури;
  • участі в атестації педагогічних працівників закладу;
  • сприяння професійному становленню молодих та малодосвідчених учителів.

 

Методична порадня «Професійний розвиток педагогічних працівників»

Ліцею «Гроно» ЛМР у 2024-2025 н.р.

 

№ п/п Назва заходу Відповідальний Термін проведення
1. Круглий стіл “Обмін досвідом в сфері забезпечення якості  освіти під час воєнного стану”

 

адміністрація серпень
2. Конференція “Особливості викладання в НУШ 5-6 класах” Карасава Р.М.

Вчителі предметники

вересень
3. Воркшоп “Академічна доброчесність – шлях до успіху в навчанні” Чабан Г.О.

самоврядування

вересень
4. Майстер-клас «Освітній простір НУШ: особливості й переваги інклюзії»

 

Фялковська О.Т.  вересень
5. “Кава з керівником.” Батьківські зустрічі з адміністрацією  ліцею Адміністрація

батьки

вересень
6. День Ліцею Горошко Н.Б., 24.09.2024
7. Конференція вчителі-батьки “Застосування соціальних історій у розвитку соціальної компетентності школярів із розладами аутистичного спектру” Адміністрація

Соціальний педагог Басараб О.В.

жовтень
8. Психологічний тренінг «Я корабель, який ніколи не потоне» ( Кроки до ресурсності вчителя) Психолог Коцюбинська Л.І. жовтень
9. Методичний тренінг «Формувальне оцінювання вмінь і компетентностей учнів: інструменти і методика використання» Адміністрація

Вчителі-предметники

жовтень
11 Тренінг для педагогогів “Академічна доброчесність – як її пояснити учням і створити систему в школі” адміністрація жовтень
10. Школа молодого вчителя.  Виступи молодих учителів на тему «Упровадження компетентнісного підходу в системі оцінювання». Стек І.І.

 

жовтень
11. Семінар “Європейський досвід організації освітнього процесу у середній школі” 24.10.24 жовтень
12. Впровадження проєкту “Lviv School Quiz”. педагог-організатор Чабан Г.О., жовтень
13. Засідання творчої групи вчителів-предметників, які працюють у п’ятих-сьомих класах Адміністрація

вчителі предметники

жовтень
14. Скринька ідей «Дотримання Кодексу доброчесності» Соціальний педагог Басараб О.В. жовтень
15. Тренінг для педагогів “Компетентісний підхід до оцінювання освітніх результатів” адміністрація Листопад

 

16. Семінар “Оцінювання – це навичка і завжди діалог. Фінський досвід”

 

адміністрація листопад
17. Психологічний тренінг «Мої ресурси» Коцюбинська Л.І. листопад
18. Батьківський лекторій. Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини Класні керівники Впродовж року
19. День учнівського самоврядування “Перевернута школа” Адміністрація

Учнівське самоврядування

грудень
20. Впровадження проєкту «Партнерство, співпраця з ВПУ» Падик Л.М. грудень
21. Година Коду Бобеляк М.А. грудень
22. Тренінг «Грамотна домедична допомога» Кузнєцова Н.І. грудень

 

 

Орієнтовний-план-підвищення-кваліфікації 2023 рік

Графік проведення предметних тижнів та тематичних днів