Методична рада
2024-2025 н.р.
Наказ про організацію науково-методичної роботи з пед.працівниками Ліцею у 2024-2025 н.р.
План науково-методичної роботи на 2024-2025 н.р.
Освітні проєкти у 2024-2025 н.р.
Графік предметних тижнів та тематичних днів 2024-2025 н.р.
Наказ про організацію та проведення атестації педагогічних працівників 2024-2025
Склад атестаційної комісії 2024-2025
Список педагогічних працівників Ліцею Гроно на атестацію 2024-2025
Строки для подання документів педагогічними працівниками 2024-2025
Орієнтовний план підвищення кваліфікації Ліцею Гроно ЛМР 2025
ПОЛОЖЕННЯ
про науково-методичну раду Ліцею Гроно ЛМР
- Загальні положення
1.1. Науково-методична рада школи – це педагогічний колегіальний орган внутрішньошкільного управління.
1.2. Науково-методична рада створюється з метою вдосконалення змісту освіти та його навчально-методичного забезпечення.
1.3. Науково-методична рада у своїй діяльності керується законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними документами Міністерства освіти і науки, наказами управлінь освіти і науки всіх рівнів із питань навчально-виховної, методичної, експериментально-дослідницької та інноваційної діяльності закладу.
1.4. Робота ради здійснюється на підставі річного плану.
1.5. У своїй діяльності науково-методична рада підзвітна педагогічній раді закладу.
1.6. Засідання методичної ради проводяться для потреби, але не рідше чотирьох разів на рік.
1.7. Функції науково-методичної ради:
- створення й організація проблемних і творчих (постійних і тимчасових) груп та об’єднань педагогічних працівників;
- координація всіх структурних підрозділів науково-методичної служби закладу;
- підвищення професійної майстерності й стимулювання творчого пошуку педагогічних працівників;
- науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесй;
- удосконалення навчально-виховного процесу;
- навчання педагогічних кадрів.
1.8. На розгляд науково- методичної ради виносяться актуальні питання здійснення навчально-виховного процесу в навчальному закладі.
1.9. З кожного питання науково-методична рада приймає рекомендації, які фіксуються в книзі протоколів.
Склад
науково-методичної ради Ліцею Гроно на 2024-2025 н.р.
- Сомик Н.П.-директорка Ліцею
- Фялковська О.Т..-заступниця директорки
- Козій І.С.- заступниця директорки
- Фурда М.Я.- заступниця директорки
- Горошко Н.Б.- заступниця директорки
- Каніцька Г.Є.- голова НМР
- Росса О.В.- керівниця освітянської спільноти вчителів української мови , літератури та зарубіжної літератури
- Бондаренко Н.Б.- керівниця освітянської спільноти вчителів суспільствознавчих дисциплін
- Люта М.Я. -керівниця освітянської спільноти вчителів математики
- Косюра Г.С.- керівниця освітянської спільноти вчителів англійської мови
- Злонкевич Н.І.- керівниця освітянської спільноти вчителів початкової школи
- Забитівська Н.Б- керівниця освітянської спільноти вчителів інформатики
- Падик Л.М.- керівниця освітянської спільноти вчителів трудового навчання і хр.етики
- Гончар Н.С. – керівниця освітянської спільноти вчителів природничих дисциплін
- Штогрин О.Я.- керівниця освітянської спільноти вчителів естетичного циклу
- Дьоміна О.В.- керівниця освітянської спільноти вчителів фізичної культури
- Білинська О.С. – секретар Комісії з визначення результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників
- Головенко Т.М.-керівниця освітянської спільноти вчителів інклюзивної освіти
- Стек І.І.-керівник освітянської спільноти «Генерація молодого вчителя»
- Басараб О.- голова профспілкового комітету
Завдання та напрями діяльності науково-методичної ради
на 2024-2025 н.р.
2.1. Науково-методична рада створюється для розв’язання таких завдань:
- діагностики науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
- упровадження в практику роботи ефективних методів навчання та прогресивних технологій;
- організації роботи з підвищення кваліфікації вчителів та впровадження інноваційного педагогічного досвіду;
- забезпечення науково-методичного супроводу навчальних програм;
- вивчення психолого-педагогічних проблем навчання та виховання учнів школи;
- організації в закладі пошукової, дослідницької, експериментальної роботи, спрямованої на розвиток кожного учасника навчального процесу;
- розроблення та організації заходів з метою узагальнення та поширення передового педагоігчного досвіду творчих учителів школи;
- організації творчого діалогу з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом та передовими технологіями навчання;
- розроблення авторських програм, апробації навчально-методичної літератури;
- участі в атестації педагогічних працівників закладу;
- сприяння професійному становленню молодих та малодосвідчених учителів.
Методична порадня «Професійний розвиток педагогічних працівників»
Ліцею «Гроно» ЛМР у 2024-2025 н.р.
№ п/п | Назва заходу | Відповідальний | Термін проведення |
1. | Круглий стіл “Обмін досвідом в сфері забезпечення якості освіти під час воєнного стану”
|
адміністрація | серпень |
2. | Конференція “Особливості викладання в НУШ 5-6 класах” | Карасава Р.М.
Вчителі предметники |
вересень |
3. | Воркшоп “Академічна доброчесність – шлях до успіху в навчанні” | Чабан Г.О.
самоврядування |
вересень |
4. | Майстер-клас «Освітній простір НУШ: особливості й переваги інклюзії»
|
Фялковська О.Т. | вересень |
5. | “Кава з керівником.” Батьківські зустрічі з адміністрацією ліцею | Адміністрація
батьки |
вересень |
6. | День Ліцею | Горошко Н.Б., | 24.09.2024 |
7. | Конференція вчителі-батьки “Застосування соціальних історій у розвитку соціальної компетентності школярів із розладами аутистичного спектру” | Адміністрація
Соціальний педагог Басараб О.В. |
жовтень |
8. | Психологічний тренінг «Я корабель, який ніколи не потоне» ( Кроки до ресурсності вчителя) | Психолог Коцюбинська Л.І. | жовтень |
9. | Методичний тренінг «Формувальне оцінювання вмінь і компетентностей учнів: інструменти і методика використання» | Адміністрація
Вчителі-предметники |
жовтень |
11 | Тренінг для педагогогів “Академічна доброчесність – як її пояснити учням і створити систему в школі” | адміністрація | жовтень |
10. | Школа молодого вчителя. Виступи молодих учителів на тему «Упровадження компетентнісного підходу в системі оцінювання». | Стек І.І.
|
жовтень |
11. | Семінар “Європейський досвід організації освітнього процесу у середній школі” | 24.10.24 | жовтень |
12. | Впровадження проєкту “Lviv School Quiz”. | педагог-організатор Чабан Г.О., | жовтень |
13. | Засідання творчої групи вчителів-предметників, які працюють у п’ятих-сьомих класах | Адміністрація
вчителі предметники |
жовтень |
14. | Скринька ідей «Дотримання Кодексу доброчесності» | Соціальний педагог Басараб О.В. | жовтень |
15. | Тренінг для педагогів “Компетентісний підхід до оцінювання освітніх результатів” | адміністрація | Листопад
|
16. | Семінар “Оцінювання – це навичка і завжди діалог. Фінський досвід”
|
адміністрація | листопад |
17. | Психологічний тренінг «Мої ресурси» | Коцюбинська Л.І. | листопад |
18. | Батьківський лекторій. Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | Класні керівники | Впродовж року |
19. | День учнівського самоврядування “Перевернута школа” | Адміністрація
Учнівське самоврядування |
грудень |
20. | Впровадження проєкту «Партнерство, співпраця з ВПУ» | Падик Л.М. | грудень |
21. | Година Коду | Бобеляк М.А. | грудень |
22. | Тренінг «Грамотна домедична допомога» | Кузнєцова Н.І. | грудень |
Орієнтовний-план-підвищення-кваліфікації 2023 рік
Графік проведення предметних тижнів та тематичних днів