Суспільству потрібна кожна дитина (інклюзивне навчання)

Проєкт «Суспільству потрібна кожна дитина» в дії

                                                                      

 Освіта – найпотужніша зброя

 для змінювання світу.

Н. Мандела

 

Мета проєкту:

  • забезпечення безбар’єрності під час освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами;
  • підвищення, зміцнення мотивації навчання учнів;
  • активізація пізнавальної діяльності дітей з особливими потребами;
  • задоволення потреб та інтересів дітей з особливими освітніми потребами;
  • формування в особливої дитини уявлення про саму себе, адекватної оцінки власних можливостей;
  • створення умов для того, щоб дитина з особливими потребами могла стати складовою соціуму, повноцінним учасником освітнього процесу.

 

Обгрунтування вибору проблеми:

Усі діти в будь-якому випадку мають право на освіту. Для забезпечення цього в Ліцеї відкрито 7 класів з інклюзивним навчанням.

Інклюзивна освіта – це процес, під час якого мають задовільнятися  потреби всіх учнів. Щоб забезпечити рівні можливості дітям з особливими освітніми потребами, до навчальної програми вносять необхідні зміни.

Наш Ліцей– це заклад освіти, який відкритий для всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, соціальних чи інших особливостей. Тому в закладі є безбар’єрне освітнє середовище ( пандус, інклюзивно-ресурсна кімната, у класах облаштовані робочі місця, є необхідний мультимедійний ресурс, куточки відпочинку та релаксації, адаптовані навчальні програми та плани, опрацьовані методи та форми навчання).

Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами здійснюють асистенти вчителів:

Головенко Тетяна Михайлівна — 2-Б клас, керівник проєкту 

Дідух Анна Миколаївна — 6-Г клас

Соболь Мар’яна Михайлівна — 4-А клас

Іванчак Соломія Іванівна — 4-В клас

Чемерис Ольга Іванівна — 3-А клас

Пикулицька Зоряна Степанівна — 2-Г клас

Поплавко Тетяна Вікторівна — 2-В клас

Виконують навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи, забезпечують освітній процес дітей з урахуванням особливостей їхнього розвитку, залучають учнів до різних видів освітньої діяльності вчителі:

Злонкевич Н.І., — 4-А клас,

Заблоцька О.М., — 4-В клас,

Шикер Г.М., — 3-А клас,

Біда С.Б., — 2-Б клас,

Місько Л.А., — 2-В клас,

Лужецька О.В., — 2-Г клас,

Білинська О.С., — 6-Г клас,

Шедний Р.М. — вчитель фізичної культури,

Леськів Л.К., — вчитель фізичної культури,

Спринь О.А. — вчитель англійської мови,

Стек С.Р. — вчитель англійської мови,

Школик В.С. — вчитель музичного мистецтва,

Сеник Н.Г., — вчитель образотворчого мистецтва,

Рабчевська Г.І., — вчитель інформатики,

Федак Г.М. — вчитель християнської етики.

Психологічну та соціально-педагогічну підтримку учням надають:

Коцюбинська Л.І. — практичний психолог,

Басараб О.В. — соціальний педагог,

Смалюх Г.І. — вихователь ГПД,

Ілів О.І. — асистент вихователя ГПД.