У п’ятницю, 2 червня, відбулось засідання асистентів вчителів. В ході зустрічі асистенти Ліцею «Гроно» працюючи над реалізацією проєкту «Суспільству потрібна кожна дитина» обговорювали наступну тему: Інклюзивний підхід як основа освіти для всіх дітей. Інклюзія – це перший крок до того, щоб дитина з особливими потребами могла стати частиною соціуму. Інклюзія – це […]
‘Суспільсву потрібна кожна дитина’
Засідання асистентів вчителів


17 травня асистент вчителя Поплавко Тетяна Вікторівна провела засідання команди асистентів вчителів щодо моніторингу розвитку дітей з ООП. Питання моніторингу рівня розвитку є надзвичайно актуальним, особливо в період закінчення навчального року в рамках підведення підсумків навчання та подальшої розробки програми та стратегії розвитку дитини з ООП. Було розглянуто види, методи та шляхи організації […]
Візуальна підтримка процесу навчання дітей з ООП


23 березня асистенти вчителів ознайомилися з картками візуальної підтримки процесу навчання ( Dyvo gra). Візуальна підтримка – це підтримка процесу навчання за допомогою карток із зображеннями. Діти з особливими освітніми потребами легше сприймають зорову інформацію, ніж завдання на слух. Соболь Мар’яна Михайлівна практично ознайомила з картками та показала застосування відповідних карток до різних […]
Методична мозаїка “Особливості роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями”


Основне завдання навчання дітей з інтелектуальними порушеннями – домогтися того, щоб ставши дорослими вони могли самостійно себе обслуговувати, виконувати в побуті і по можливості на виробництві спеціальні нескладні трудові операції, орієнтуватись в навколишньому середовищі. Лише в процесі практичних занять можна формувати у дітей мовлення, коригувати недоліки їхнього мислення, формувати емоційно-позитивні якості особистості. Для цих […]
Розширення уявлень про геометричні фігури


Соболь Мар‘яна, асистент вчителя у 4 -А класі, провела заняття з учнем Сойко Андрієм. На занятті було продемонстровано роботу з геометричним матеріалом; співвідношення форми предмету до геометричної фігури, співставлення елементів за формою і розміром; закріплення геометричних фігур за допомогою дидактичних ігор «Асоціації (фігури,кольори, візерунки)» та «Розвиток дитини (геометричні фігури)». Андрійко з цікавістю […]
Інноваційні технології у роботі із дітьми з ООП


У асистентів вчителів 8 лютого 2023 року відбувся чудовий інформативний та практичний круглий стіл, присвячений інноваційним технологіям у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Присутні ознайомилися з логічними блоками Дьенеша, дидактичними паличками Кюізенера, технологіями оптимізації навичок спілкування, новітніми методами Томатіс та Форбрейн. Ознайомилися з надзвичайно цікавим програмним забезпеченням корекційно – розвивального комплексу ТІМОКО. Соболь […]
Засідання асистентів вчителів


У вівторок, 25 жовтня, відбулось засідання асистентів вчителів. В ході зустрічі працівники розглянули цілі, переваги та недоліки дистанційного навчання, а також керівник проекту Головенко Т.М. надала рекомендації щодо роботи асистента вчителя під час дистанційного навчання. По завершенню засідання обговорили необхідність правильного введення документації асистента вчителя, задля отримання найбільш ефективного результату поставлених цілей в навчанні дитини […]
Робота в класах з інклюзивною формою навчання за 2021-2022 н.р.


У 2021-2022 навчальному році інклюзивним навчанням було охоплено 7 учнів Ліцею. З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з особливими потребами, були створені команди психолого-педагогічного супроводу, які тісно співпрацювали з фахівцями ІРЦ. Асистенти вчителів здійснювали соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами. Разом з членами команд психолого-педагогічного супроводу створили індивідуальні програми розвитку. Двічі на рік […]
Як допомогти зрозуміти, що потрібно йти у сховище, дитині з ООП


Як допомогти зрозуміти, що потрібно йти у сховище, дитині, яка погано розуміє звернене мовлення, дитині з ооп чи дитині, яка перебуває у сильному стресі і через це погано вас розуміє. Познайомте дитину з принципом двох карток (сигналів) зеленої та червоної. Якщо ви виставляєте на визначеному місці зелену картку, то це є сигналом для дитини, що […]
Співпраця з представниками інклюзивно-ресурсного центру


Минулого тижня у нашому закладі відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами разом із представниками інклюзивно-ресурсного центру. Члени команд опрацювали індивідуальні програми розвитку учнів з ООП та визначили рівні підтримки дітей в освітньому процесі. Дякуємо п.Ніні Колос та п.Уляні Домарадській за співпрацю та фахову допомогу у супроводі таких дітей та оформленні документів.