Протягом цього навчального року асистенти відігравали надзвичайно важливу роль у забезпеченні якісного освітнього процесу, особливо у сфері підтримки дітей з ООП. Їхня щоденна праця, увага до індивідуальних потреб кожної дитини, а також постійне самовдосконалення стали запорукою стабільної та ефективної роботи команди.
Упродовж року було проведено три засідання команди психолого-педагогічного супроводу, під час яких аналізувалися результати роботи, визначалися стратегії підтримки та вдосконалювалися підходи до інклюзивного навчання. Також асистенти брали активну участь у навчаннях, зібраннях та засіданнях, спрямованих на підвищення їхнього професійного рівня та розширення знань у сфері інклюзії. Здійснювалася щоденна підтримка учнів з ООП, включаючи супровід у навчальному процесі, допомогу в адаптації до шкільного середовища та комунікацію з педагогами й батьками.

There are no comments

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *