Результати анкетування «Шкільна форма»

У період з 3 по 9 березня 2021 року в ліцеї проводилося анкетування «Шкільна форма» з метою дізнатися думку батьків та учнів щодо зручності та практичності шкільної форми та, чи варто змінювати її для комфортного перебування в закладі освіти. Анкетування проводилося за бажанням. У молодших пропонувалось здебільшого для батьків, у старших класах – для учнів. В анкетування взяло участь 372 батьків та 396 учнів 1-6 (г) класів Ліцею «Гроно» і 357 батьків учнів початкової школи. Загалом в анкетуванні взяло участь 1125 респондентів.

Було запропоновано перелік таких питань:

  1. Ви

          Батьки                   Учитель                                Учень/Учениця

  1. Клас______
  2. Якщо Ви учень/учениця вкажіть стать:

          хлопець                 дівчина

  1. Чи може шкільна форма стати родзинкою нашої школи ?

          так                           ні

       Якщо так, то за яких умов:

  1. ­­­­­­­­­­­­­Чи потрібно змінити шкільну форму на інший стиль одягу?

         так                            ні

  1. На який з перелічених варіантів ви б змінили шкільну форму:

     а) не змінювали б, нехай залишається такою як є;

     б) змінили б на умовно-діловий (хлопці: піджак, сорочка або светр, джинси; дівчата: сорочка або светр без декольте, джинси або спідниця  довжиною не вище колін, сукня).

    в) зручний уніфікований одяг спокійних кольорів: джинси, футболка, светр або світшот з емблемою ліцею.

Шкільний одяг не передбачає носіння коротких шортів, відкритих блуз, рваних джинсів та спортивних штанів.

Ваша пропозиція щодо зміни шкільної форми.

Ось, які результати ми отримали:

 Серед батьків 1-6 (г) класів (372 опитаних):

Варіант а) 76 батьків (20,4%);

Варіант б) 71 батьків (19,1%);

Варіант в) 218 батьків (58,6%);

Без відповіді 7 батьків, (1,9%).

Серед учнів 1-6 (г) класів (396 опитаних):

Варіант а) 52 учнів (13,2%);

Варіант б) 39 учнів (9,9%);

Варіант в) 291 учнів (73,7%).

Без відповіді 14 учнів, (3,3%).

 

Загальний результат батьки та учні 1-6 (г) класів (768 опитаних) :

Варіант а), 128 респондентів, 16,7%;

Варіант б), 110 респондентів, 14,3%;

Варіант в), 509 респондент, 66,3%;

Не відповіло на питання 21 респондент, 2,7%.

 

Серед батьків початкової школи (357 опитаних):

Варіант а), 153 батьків, 42,9%;

Варіант б), 83 батьків, 23,2%;

Варіант в), 112 батьків, 31,4%;

Без відповіді 9 батьків, 2,5%.

 

Більшість опитаних вважають, що потрібно змінювати форму на комфортну, практичну та сучасну, але все ж таки вона повинна бути, бо діти виглядають охайно та гарно. Ось, деякі думки:

1 Б (г): «Шкільна форма має бути зручна та комфортна для дитини без зайвих надмірностей. Повинна бути сучасна та стильна. Виділяти наших учнів з-поміж інших шкіл. Усі солідні школи мають свою форму, вважаю ,нашу достатньо солідною».

2 В (г): «За форму, але вважаю один день на тиждень варто запровадити тематичні, кольорові тощо. Школа не місце для показу мод – форма необхідна. Хай залишається такою як є. Одяг має бути зручним і має відповідати погоднім умовам. Розробити модель світшота в декількох кольорах з емблемою ліцею. Охайний одяг, зручний з врахуванням побажань учнів в розумних межах. На тлі інших учнів наші виглядають дуже круто».

3 В (г): «Має відрізнятись від інших за стилем і кольором при цьому бути зручною. Форма – це престижно. Не варто змінювати, бо це забезпечує охайність зовнішнього вигляду і не виділяє дітей різного статусу. Логотип, сучасний колір, худі, але не піджаки, бо це консерваторські вибори вбрання, які сучасній молоді не до вподоби. Форма має бути молодіжна. Логотип набитий або вишитий одразу на одязі».

5 А (г): «Якщо у школи буде повний комплект форми, власний дизайн та буде сучасною і зручною. Було б непогано, якби форму замінили на більш сучасний варіант, наприклад: світшот, джинси , футболка з емблемою».

1 Б початкова школа: «Стильна комфортна форма, легка у користуванні з можливістю добавлення індивідуальності під кожного учня за допомогою чи нашивок чи фасонів. Шкільна форма потрібна тільки з 1 по 4 класи. Наявність шкільної форми вже є родзинкою закладу, так як форма виділяє наших учнів від учнів інших шкіл».

2 Г початкова школа: «Коли вона буда мати щось особливе. Шкільна форма повинна бути атрибутом шкільного закладу, ознакою престижності. Якщо обраний дрес-код матимуть і вчителі школи та показуватимуть приклад дотримування. У школі достатньо демократичний підхід до форми: основа піджак з емблемою, інший одяг на вибір. Залишити піджак і емблему, дозволити джинси , щоб форма була не строга, а сучасна і стильна. Змінити колір на синій, бо в теперішньому дуже обмежений вибір. Щоб форма була зручна та цікава для дитини. Щоб форма була більш зручна в повсякденному використанні менша емблема ліцею».

3 Б початкова школа: «Одяг має бути зручний, навіть, якщо це шкільна форма, яка має бути однакова для молодшої та старшої школи. Нічого особливо не міняти – залишити піджак з емблемою».

4 Б початкова школа: «Одяг має бути зручним з натуральних тканин. Зручний одяг яскравих кольорів з емблемою. Розробити декілька варіантів шкільного одягу та дати учням можливість обрати».

 

Дякуємо усім, хто взяв участь!

Ваша думка важлива для нас, адже спільно ми зможемо зробити навчання та перебування учнів в ліцеї комфортним.

 

There are no comments

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *